søndag den 23. september 2012

Et kig ind i mine koge/bage-bøger

Jeg elsker kogebøger og blade med opskrifter - og ikke mindst lækre billeder! Hvis ikke der er billeder til en opskrift - ja så laver jeg ikke en opskrift :) Billederne giver også en masse kreative ideer til hvordan jeg selv kan tage billeder - og bedre billeder - af det jeg går og laver.

Nå, nok om det. Nu vil jeg præsentere jer for min lille kogebog-samling, som hele tiden bliver størrere! :)


De fem favoritter.
  1. "Byens bedste brød & kager" - af Rikke Gryberg.
  2. "Macarons, Cupcakes, Popcakes" - af Mia Öhrn.
  3. "Muf's, Cup's & Pop's" - af KageKompagniet.
  4. "Julias cupcakes" - af Julia Lillienthal Kehlet.
  5. "Ny nordisk hverdagsmad" - af Claus Meyer, Arne Astrup m.fl.

De andre - men også særdeles gode.

"Den store grundkogebog". (Forfatter forglemt)
"Desserter". (Forfatter forglemt)
"Chokolade". (Forfatter forglemt)
"Den Store Fødselsdags Bagebog" - af Amo.
"Den Store Bagebog 2" - af Amo.
"Amo, Den Store Julebagebog" - af Amo.
"Kloden rundt i Danmark" - af Bubber.
"Din & Min kogebog" - af McDonald's.


Ønskelisten.

"Alle kan lære at lave mad" af Jamie Oliver.
"Cupcakes" af Martha Stewart
"Cupcakes - Nemt og Hurtigt" af Susanne Tee
"Den Store Bagebog 3" af Amo
"Krudtugler og Kanelsnegle" af Sif Orellana
"Mad til Mange" af Camilla Z. Lawes
"Rollinger og Roulader" af Sif Orellana

4 kommentarer:

  1. Elsker også koge/bage bøger :D
    Er Amo kommet med en 3´er?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, nevermind. Har den selv. Øv, troede lige der var kommet en ny ;)

      Slet
    2. Hej Camilla. Ja det er de. Det den der 'Året Rundt'. Har desværre bare ikke lige kunne finde den nogen af de steder jeg handler endnu. :) Dejligt du har den - den ser rigtig god ud? :)

      Slet
  2. Har lige googlet lidt om min bog, og fandt frem til dit indlæg. Hvor gør det mig bare glad at min cupcakes-bog er blandt dine favoritter, tusind tak for det :)

    SvarSlet